måndag 3 mars 2014

En välfylld helg minsann

Äldsta dottern med man, barn och hund kom hem i fredags för lite slalom och förstås umgänge med oss föräldrar. Det är så roligt när de kommer, jag får laga lite go mat, pladdra lite och kanske få en kram av barnbarn. Naturligtvis en stor skillnad mot när vi går själva här hemma och lullar, guben och jag. Men jag gillar när de kommer!! Jag hoppas att de också hade behållning av helgen. Det blir bara alltför sena kvällar så nu är jag rejält trött och ska väl krypa till sängs snarast, ser att det redan är måndag....
Vi hann med födelsedagskalas hos storasyster idag på em också, det blev god mat, vin, kaffe, tårta och en whiskyskvätt. Tusen tack, kära syster och svåger! Sen hem och njuta av Annika Bengtzon och Nobels testamente. I morgon är en ny dag (eller idag).....
Det får bli en bild också, tagen för några veckor sedan. Nu är det mesta av snön borta och det är mest grått ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar