måndag 13 april 2015

Jag måste ligga i

För snart så kommer "sjuklingen" hem och då blir det kanske inte så mycket gjort för mig, så jag har skickat bokslutet till revisorn, ska bara lämna pärmarna i morgon. Hoppas jag har fixat det mesta nu.

Har lite andra småsaker att ordna med, passivt medlemskap för R den här säsongen, betala lite räkningar, se till att protokollet kommer ut till medlemmarna. Med mera med mera....

Ska iaf spela bowling i morgon, sista gången för våren. Önskar att jag kommer ihåg att jag ska vara avslappnad, likadant med golfen.

Hittade en lite rolig bild från sista hockeymatchen jag var på, den försmädliga när LIF spelade mot Malmö hemma, förlorade och därmed åkte ur SHL.
Leksand Stars - få se vad de kallar sig kommande säsong?


#44/100


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar