tisdag 29 mars 2016

Upp och ner, ner och upp

Så går spelet och därmed resultaten när LIF spelar slutspelshockey. Igår förlorade de den femte finalmatchen i kvalhockeyn. Modo vann med 7-1 och jag slutade titta efter andra perioden. En så dålig fan jag är.... medgångsfans... Men i morgon kväll blir det på hemmaarenan och då ska jag dit! Då blir det jubel igen, över 6500 biljetter sålda. Hoppas de vinner då för sen är det bara en bortamatch kvar. På fredag. I Modo. Sen är det VÅR!!!
Har bowlat idag, kändes riktigt bra faktiskt. Men jag har så inihelskotta ont i mina ben! Och i min rygg! Ett riktigt elände att bli äldre, man känner att man har en kropp minsann.
Varsågod! Lite blommande björnmossa

Nu ska jag sova, det blir lite mysko med sovtiderna innan man vant sig vid sommartid.

#21/100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar