måndag 14 mars 2016

Målning på schemat idag

Kan man tänka! Idag har jag inte bara pratat på målningen, nej jag har kluddat lite också - med sisådär resultat. Men jag ska jobba vidare på det. Ett stort steg framåt då jag iaf tog fram penslarna. Kommer kanske en bild så småningom.
Hade planer på akvarell men akrylkorgen var redan laddad så det fick bli det. Men jag är inte sams med färgerna. Kanske för att jag är otränad? Hoppas det - jag vill inte ha tappat förmågan, den lilla som finns/fanns.

Men det känns härligt att ha blivit av med ett MÅSTE - årsmötet på Konstföreningen. Och har jag sagt det förut? Jag är jättestolt över vår hängning - den bästa någonsin tror jag. (Och det tål att sägas igen) Så du som ännu inte sett utställningen, den hänger kvar på Kulturhuset till den 30 mars, passa på. Vi har jättemånga jätteduktiga amatörer i vår förening.

#7/100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar