tisdag 22 mars 2016

Det är lite lurigt det här med datorer

Letade som en galning efter årsmötesprotokollet från den 12 mars! Hittade det inte någonstans - inte i datorn, inte utskrivet, inte i pärmen, inte ivägskickat - nej, bara borta! Och underlaget också borta. Då började jag fundera över mitt minne och förstånd. Hade skrivit andra protokoll efter årsmötet, bara inte det. Men av en plötslig ingivelse så öppnade jag filen dagordning-årsmöte, och se där, där hittade jag det! Sparat under fel namn bara, har tydligen tagit fram dagordningen och fyllt i punkterna på den. Phu, så skönt. Men nu är det sparat och det under rätt namn och på rätt plats. Ska bara skaffa färg till skrivaren så blir det utskrivet och justerat och sen kan jag lägga det till handlingarna.
Så fastnade jag bland alla bilder, tjugoåttatusenfyrahundrasjuttiofem stycken! Ännu mera PHU! Försöker få någon ordning på dem, men icke! Ska försöka plocka ur mina bästa och sen kan jag ju önska mig en hårddiskkrasch - men jag har ju säkerhetskopia numera....
Hittade den här - jan 2012  Den gillar jag!

#14/100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar