lördag 6 juni 2015

Vår nationaldag

inleddes typiskt nog med regn och REGN och ännu mer REGN! Det höll i sig hela dagen men vi fick dagens golfdos via TV1 - Nordea Masters - istället för Flaggtävling på RäGK. Glad att jag hade bestämt mig för att denna vecka skulle vara vilovecka. Allt för att försöka hålla mina krampande ben i schack. Måste hinka i mig mera vatten, det hjälper ju.
Solen visade sig framåt kvällen men då kändes det inte aktuellt att ta sig ut. Morgondagen ska vi åka tidigt till stugan för att göra ett arbetspass innan regnet kommer.

Förresten, ännu en selfie kommer här! Den kan man skrämma barnen med. Om ni inte ser vad det är, kan jag tala om att jag försöker få till lite färg på ögonbryn och fransar..... Resultatet blev! -  försvinner väl så småningom.


#96/100

2 kommentarer: