onsdag 3 juni 2015

Cillit Bang

Jag brukar inte gå på reklamen men den här gången håller den vad den lovar - Cillit Bang för badrum! Vår fruktansvärt tråkiga duschkabin, helt omöjligt att få ren med allt vad jag försökt med, men se idag så fick jag bort de trista brunfärgade kalkavlagringarna på utsidan med just Cillit Bang och en nagelborste. Vips- de bara försvann! Härligt, jag blev så i ansen att även handfatet fick sig en duvning också. Också det rent och fint men där behövde jag faktiskt inte nagelborsten.

Sedan gjorde vi en fotorunda runt Brossen och Leksandsbyarna, åt Hemköps-sallad efter älven i Leksand och avslutade med fika i Molnbyggen. Inte några dugliga kort tagna, vädret var inte det bästa, som vanligt regnskurar och blåst.
Väl hemma igen så var det dags för fotbollsmatch för Rättviks pojkar -04 mot Önas 03or. Det blev 3-3 till slut men då hade 'våra' pojkar lyckats göra ett par självmål också. Vädret höll i sig riktigt bra, satt i solen och konstaterade att det är roligt med sportfoto, men jag mixtrar lite med inställningarna så kvaliteten är inte så bra. Dock gillar jag den här bilden extra mycket, säkerligen på grund av skuggorna! DE blev iaf skarpa!

#93/100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar