tisdag 12 maj 2015

Ovant!

Normalläge i vår familj är att jag bestämmer var och Rolf gräver där, nu får jag göra allt själv! Med ny klaff och tillstånd att bära endast 2,5 kg/arm så är han inte till stor nytta ute i trädgården. Så nu har jag börjat iaf. Men det är enklare att bara peka... och inte så jobbigt heller. Så snälla söta Rolf, bli kurant snarast!
Maskrosor lär det nog bli hur jag än bär mig åt, men de är vackra - först lyser de som solar och sedan är fröställningarna riktigt fina.
Men jag planerar för klematis och den här sorten gillar jag. Den blommade snällt hela sommaren nere i Tina, hoppas den gör det här också.

#71/100





2 kommentarer:

  1. Man kan ju vänta med grävprojekt också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstås! Men det vore kul att få det fint i vår.... Så jag testar lite till

      Radera