söndag 20 juli 2014

Morgonstund.....

Vaknade tidigt, strax efter 5, och då går hjärnan igång förstås. Då blir det svårt att sova. Dessutom tycker jag om att gå upp tidigt - vill ta vara på dagen fastän jag vet att jag blir trött senare. 
Var tacksam över att det funkade med golfspel och mitt onda ben igår. Hasse Börjes visste tydligen vad han gjorde när han klämde till mig därbak på fredagsmorgonen inför lördagens jubileumstävling, scramble, på klubben. Rolf blev trött efter 12 hål ca, det var både varmt och för lite mat, och det oroar mig så klart. Sen middag på golfklubben som firade 60 år. Trevligt. Tidig hemfärd blev det ändå, den tiden är förbi när man höll ut till sista man på festerna. 
Skönt att komma ut till stugan och framför allt att vakna upp härute!
Ska nog ta lite frukost strax, börjar bli hungrig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar