torsdag 27 februari 2014

#Blogg100

Ja, jag är väl inte riktigt klok, hur ska det här gå? Har anmält mig till Blogg100, vilket innebär att man ska blogga varje dag i 100 dagar! Men det får väl gå i putten om så skulle vara, ingen sörjer väl det mer än jag själv. Nu startade de 100 dagarna den 23 februari och jag är sen som vanligt så jag får väl vara med lite längre kanske.
Det skulle ju vara trevligt om jag alltid kunde skriva om nåt, för någon annan intressant, men det blir väl mest nån bild kan jag tro och lite text om det.
Jag har ju många föresatser för bloggandet det här året; 52 byggnader, fototriss, onsdagstema och nu Blogg100. Men varje dag.....
När det är långt till inspirerande vår så blir det en djupdykning i arkivet, hittade idag ett litet strandtroll som räcker lång näsa åt mig. Visst är han väl lite söt där han tittar fram under sanden, tycker jag iaf.

Undrar vad jag ska hitta på i morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar